Lite foton från en dålig fotograf som önskar att hon var en bättre

Jag hade lite tråkigt idag, så jag fotade runt lite i mitt rum. Det blev rätt suddigt. För jag kan inte fotografera. Men det löser sig nog.

Min mangahylla, med tillägg.
image3
image2
(Om någon undrar varför det sitter små grisar lite varstans på bokhyllan är det för att jag samlade på sådana när jag var typ... tolv?)
image4

Min "imponerande" skivsamling, efter en liten rensning. 
image5

En väldigt söt väska som jag köpte på Mique tror jag, i Göteborg.
image6

Mina promarkers. <3
image8

Tjo.

Kommentarer
Postat av: ...

Väldigt mycke manga!

2008-05-16 @ 18:17:22
Postat av: Åsa

jag vet. :P

2008-05-16 @ 18:26:21
Postat av: Anonym

too much manga for me

2008-05-18 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0