Göteborg

Idag kom jag hem från vår klassresa dårå. Det var trevligt. Göteborg är fint.

Vi var på liseberg två gånger. Det var roligast första gången, på torsdagen, för då var det knapptnågon kö alls. Vi insåg inte hur lyxigt lottade vi var förrän vi var tvugna att stå i kö en halvtimma för att få åka  Balder.

jag hittade världens sötaste affärer när på södra larmgatan när jag letade efter östra larmgatan. En hette sorbet, och där ville jag mest bara köpa allt jag såg. De hade Cute as Hell saker. >.< Jag hittade östra larmgatan, och Sciens fictionbokhandels med den, och jag var lycklig. Death note 6 och Maison Ikkoku 6 fick vara mitt ressällskap. =3

Mamma sa att jag såg ut som en mangafigur idag. Det tar jag som en positiv kommentar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0