Sweeney Todd

Idag fick jag min födelsedagspresent av Erica. Ett litet biobesök. Tackar och bockar! ^^ Vi svor ju på att se Sweeney Todd tillsammans när vi såg trailern, så det var topp! 
Det enda negativa var att filmen gick så sent. Vi ansåg oss ha gjort allt som var värt att göra på stan vid sextiden, så då gick vi till SF och satt där tills klockan slog nio. I tre timmar! Jag köpte en manga på stan innan (Full moon o sagashite 3) så jag hade underhållning, och när den var slut så hade jag en tegelsten i väskan att roa mig med. Men ni ska veta hur hårt det är att sitta i Sf:s fönster i mer än tio minuter. Och visste ni hur otroligt irriterande det kan vara med folk som gillar att spela Elvis-flipperspel i evigheter? Jag tror att Erica funderade på att dra ut kontakten för dem när vi hörde någon av Mr.Presleys låtar för femtielfte gången.
Så hur var filmen? Jag tyckte att den var bra. Blodig var den ju, men i ärlighetens namn var jag nästan lite fascinerad. Musiken var jättebra, och när jag gick ut ur biosalongen hade jag glömt att vi suttit i tre timmar på kall sten. tills Erica påminde mig.
Det var en jättebra kväll, så jag vill ännu en gång framhålla hur tacksam jag är! Kram på dig!
Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0