Långfredag

Igår var det scoutövernattning,en direkt följd av att vi återförenades för att bygga upp seniorverksamheten från grunden i tisdags. Kjell bjöd på pizza, på ett villkor: att vi gjorde en terminsplanering under kvällen. Och det gjorde vi. Ha ha. Jag åt en vegetarisk pizza. Om någon undrar.
Det var en väldigt trevlig kväll. Vi spelade tv-spel och tittade på film, men vi pratade också mycket, och spelade sannng och konsekvens med kort. Hehe.
Idag har jag mest gått runt och segat. Ritat lite, segat viddatorn och så. Och så tittade jag på en dokumentär om Leonardi DaVincis "den sista måltiden"ikväll. Det var faktiskt ganska intressant.
Inte så mycket intressant händer just nu. Men på söndag ska vår familj och mammas syskons familjer ochmormor och morfar åka till Sicilien. För att fira mormor och morfars guldbröllop! Är det inte fantastiskt att man kan vara gifta så länge? Det fascinerar mig, och det är på något sätt hoppingivande.
Så jag kommer iallafall inte att kunna uppdatera den här bloggen på ett tag, men när jag kommer tillbaka ska jag givetvis berätta om resan.

Cya.

Kommentarer
Postat av: din käraste

Det ligger faktis lite i vad du säger... I kärlekens namn vill jag påstå att kärleken alltid kommer att övervinna alla dem onda hatfyllda demonerna.
Att älska eller inte älska de är de som är frågan,
KÄRLEK ÄR MAKT! /må den vinna.
// En hemlig liten beundrare som gillar att grilla körv

2008-03-25 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0