Helgen

I helgen har jag mest umgåtts med Rebecca. Vi bakade jättestora chokladchipsmuffins som såg ut som svampar igår, och så såg vi Lejonkungen för andra gången den här månaden. Jag är helt tokig i disneyfilmer! Inget framkallar rysnigner och nostalikickar så bra som en film man älskade när man var en fem-sex år. Dessutom är Simba helt otroligt snygg. (JA, jag vet att Simba är ett lejon.) Och hans röst är assnygg. Hehe. Röstskådespeleriet är bra mycket mer påkostat i tecknade långfilmer än i annat som översätts till svenka, det kan man lungt säga.
Jag såg en konstig japansk film igår också, Azumi hette den. Om lönnmördare och sånt. Den var rätt kul att se. Fast alla dog. Typ.
Idag tog jag och Rebecca en lång och härlig promenad. Trevligt trevligt. Vi skulle först ta den vanliga rundan, men bestämde oss för att gå till statoil och hyra en film. (disney) Det blev inte riktigt så. Vi satt i säkert tjugo minuter och försökte komma överens om en film, och sen bestämde vi oss för att tigga till oss Mulan av en granne. Fast det blev tyvärr inte av. Next time. ^^
Kul är också att parlamentet har börjat igen-äntligen ett program som jag orkar titta på.

Solong. -Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0