Dåså

Jo, nu börjar jag blogga. På senaste tiden har jag börjat tycka att det verkar vara ett hyfsat roligt tidsfördriv, så varför inte testa? (Men också för att härma min kära vän pyretnorrland som startade sin blogg i förra veckan.)

Jag har ju förstått att även om bloggvärlden verkar fasligt glamorös så är det mest bara en massa vanliga människor som sitter framför sina datorer och knappar, så jag kanske också kan klara det här. Det kan ju faktiskt hända att jag har något att tillföra.

Jag tänkte skriva om sånt som jag tycker om, som böcker, manga, vänner och musik, och om sådant som händer mig i vardagen, som jag får lust att skriva om. Vad det blir får framtiden utvisa.

Så vem är då jag? Jag går i nian, vilket betyder att nästan hela min obligatoriska skolgång har passerat och att jag till hösten ska beträda en helt ny skola. Om allt går som planerat kommer  jag att gå bild och formprogrammet i höst, då tecknande är ett av mina största intressen.

Så, nu har jag inte så mycket mer att säga. Hoppas att jag känner mig motiverad att skriva ofta. :P


Kommentarer
Postat av: pyret :D

Härmapa:D

2008-03-11 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0