Virrig, darrig, stirrig

Jag har haft ont i huvudet sedan jag vaknade i morse. Ugh. Inte roligt.

Jag lyssnade på Pang prego när jag lagade mat igen. Jag brukar göra det, för jag lagar mat på söndagar. Det är ett väldigt roligt program. Jag har förstått att det handlar om att göra ett program om en av lyssnarna, jag kanske skulle ansöka? Hehe. Det roligaste med det programmet är att humorn är så konstig.Det är typ: "Jag slår vad om femti miljareder att någon av Kikki, Bettan och Lotta är död efter nyhetspausen". Helkul! Pang prego går imorgon också.Jag har ändå inget för mig, så jag kanske ska lyssna då med, fastän jag inte lagar mat på måndagar? Det är ju roligt att lägga pussel samtidigt som man lyssnar påradio också. (Tycker jag.)

Pang prego Kolla in deras hemsida vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0