Fint

Gårdagen var hemskt hemskt fin. Det var så roligt att se revyn som vi har jobbat med så länge. Jag ångrar lite att jag gick med i rekvisitagruppen. (De osynliga hjältarnas grupp...) Det verkade väldigt roligt att stå där på scenen. Jag kunde ju iallafall ha varit med och sjungit Ja,ja... Det var kul.
Och kvällen var också helt underbar. Alla lärare som höll tal och... Ja. Allt var fint. Och vi från gamla gangsterklassen 6c fick tillbaka en massa grejer från fyran. Därför kan jag nu tala om för er att mina familjemedlemar var: Cecilia, Lars, Anton och... Markoolio!


Markoolio Patrik Cleyvert var min hamster. Åh så dum jag var som döpte honom till något ja inte ens kan stava till.


Idag var också trevligt. Men så slappt att det känns overkligt. Bara lite städning i församlingsgården och så en HK lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0