Marit Bergman!

image1
Nu har jag äntligen varit på konsert. Jag är inte allt för ofta på konsert. Jag har rätt dålig koll.

Det var underbart. Jag måste erkänna att jag hade nära till tårar många gånger. Inte bara nära...  Men jag kännde mig inte fånig alls. Och det kändes inte pnisamt alls att jag var där med min mamma.

Det var ju då en gratiskonsert för att hon inte kunde koma till umeå open. Jag och mamma var av en slump de första som hämtade biljetter på Burmans musik. Vi som var rädda att de skulle vara slut, och så kom de precis då vi hade stigit in i butiken. Så det kan vara.

Jag köpte en skiva, baby dry your eye. Hmm... Hon är nu den andra artisten/Bandet som jag har två skivor av. Jag är rätt dålig på att köpa skivor. Det blir liksom aldrig av. By the way, de första var the sounds...
Så gissa vad jag lyssnar på just nu?

För övrig har jag och Kristin varit riktiga förebilder och informerat i sexorna om tobaksfri duo. Och jag och Erica har varit på körövning. Så jag ahr bara haft två lektioner idag: Bild och musik. Topp! jaja... om man nu inte envisas med att räkna läsningen. Men den är ju bara en kvart så... heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0