Irmelin

Är inte det ett underbart namn? Jag läste det i tidningen för ett tag sen. Det namnet ska jag spara på. Jag är så dålig på att omma på namn. Men Irmelin. En blandnig mellan Irma och hermelin. Det åter som en väldigt pigg och glad person.
Andra namn jag sparar på är Miranda, (Hör ni der runda och sötai miRANda) Saga (Jag har en kär vän som heter Saga, och det är ju ett heltsagolikt namn.) Lyra (Efter lyra i guldkompassen... Jag älskar det namnet.) och Caspian. (Som jag nog inte behöver säga var det kommer ifrån. Mystiskt iallafall.)
Kanske får någon karaktär i en serie användning för något av namnen? Vem vet.
Jag har ju redan Lucia och Valentin, men tyvärr har jag inte gjort någon serie på dem än. Det ligger och pyr. De är viktiga.
Lucia och Valentin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0