Gårdagen

jag hann inte/orkade inte skriva igår. Inte i söndags heller, tror jag.
Två saker minns jag särkilt från igår. Den första är att det var fisk till mat. Det var fisk, och eftersom att det inte är så populärt så åt en stor del av ungdomarna i min skola kikärtsbiffar istället. Faktiskt en så stor del att det inte fanns några kikärtsbiffar kvar till mig, som är vegetarian. jag fick vänta en bra stund innan de kom med några uppvärmda brockolibiffar åt mig. Jag som gillar kikärtsbiffar men inte har mycket till övers för brockolibiffar. Sgrunt.
Dessutom var jag och mamma på stan. Vi fixade biljetter på Burmans musik till Marit Bergmans gratiskonsert i helgen. Topp topp. Och jag köpte manga. Två nya Full moon. De två sista. De var så bra och så uppmärksamhetskrävande att jag sparade de två Hana Kimi jag köpt till idag. Det är trevligt att ha något att längta efter när man kommer hem.

Och idag så kan man få veta om man tagit sig in på det gymnasium man ville eller inte! Jag har inte kollat än, men Erica kom iallafall in på el. Jag är så glad för hennes skull. ^_^
Jag vet inte riktig var jag la lösenordet till gymnasieintegssidan, men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0